قوانین و مقررات

قوانین و ضوابط فروشگاه

  1. کلیه ضوابط و قوانین فروشگاه مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قوانین تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است. در صورت هرگونه تغییر در ضوابط و قوانین فروشگاه متعاقبا تغییرات جدید در همین صفحه درج می‌گردد.
  2. اطلاعات کاربری مشتری نزد فروشگاه محفوظ است. مشتری نیز باید در حفظ محرمانگی اطلاعات حساب کاربری و رمز عبور خود کوشا باشد، مسئولیت کلیه فعالیت هایی که تحت حساب کاربری و رمز عبور وی انجام می‌گردد بر عهده مشتری است و فروشگاه هیچ نوع مسئولیتی را در این مورد نمی‌پذیرد.
  3. کلیه خبر رسانی ها و ایمیل های ارسالی از جانب فروشگاه تنها با شماره و پست الکترونیک مندرج در سایت بوده و هرگونه پیام تحت عنوان فروشگاه از طریق شماره پیامک و پست الکترونیک فروشگاه، فاقد اعتبار بوده و فروشگاه هیچ نوع مسئولیتی را در این زمینه قبول نمی‌نماید.

 

مشتری مداری در راس ارزشهای سازمانی‏ صدرا گستر قرار دارد لذا جلب رضایت آنها باید اولین و بالاترین اولویت همهی ما باشد.

در راستای سیاستهای مشتری محور صدرا گستر و بهمنظور سازگاری با شرایط اقتصادی جامعه، قوانینی برای فروش در وبسایت ما وجود دارد که عمل به این قوانین منجر به افزایش رضایت مشتریان، جلب اعتماد آنها و از همه مهمتر ساخت و ایجاد تجربهای عالی در خرید از شما میشود. همچنین عمل به این قوانین باعث جلوگیری در سو استفاده از سایت صدرا گستر توسط معدود فروشندگان متخلف خواهد شد.

1. فروش کالای غیر اصل

شرح: فروش کالای غیر اصل در برند صدراگستر اکیدا ممنوع است. اگر محصولی از نظر جعبه، بسته بندی، جنس، کیفیت و … با کالای اصلی که توسط مراکز مورد تایید مانند (سایت اصلی صدراگستر به نشانی 100raagostar.ir یا فروشگاه ها و نمایندگی های مجاز) که کالاهای اصل را بهفروش میرسانند مغایرت داشته باشد، کالا باعنوان “غیراصل” شناخته میشود.

محصولات صدرا گستر صرفا از طریق سایت از تلفن های مندرج در قسمت تماس با ما و یا لینک پشتیبانی سایت در اختیار مشتری قرار خواهد گرفت.

در صورت تخلف سریعا این موضوع را با مدیریت سایت در میان بگذارید.

 

2. ارسال به موقع سفارش مشتریان

 کالاهای سفارش داده شده  به موقع و راس زمان مقرر  به دست مشتریان خواهد رسید.

ارسال عموما از طریق پست پیشتاز یا تیپاکس می باشد

هزینه ارسال بر عهده مشتری خواهد بود

برای جلوگیری از تاخیر در ارسال کالا، داشتن موجودی کالا الزامی است.

در صورت عدم موجودی کالا ها خواهمند است از طریق تماس با ما و یا لینک پشتیبانی سایت در شبکه های اجتماعی صدراگستر برای سفارش اقدام نمایید.

 

3. مغایرت محمولهی ارسالی

 ارسال محصول (بالیبل یا برچسب صحیح، رنگ، بستهبندی، محتوا و مشخصات فنی و …) باید شامل شود

در صورت مغایرت سریعا این موضوع را با مدیریت سایت یا تماس با ما و یا لینک پشتیبانی سایت در شبکه های اجتماعی صدراگستر در میان بگذارید.

 

نمونه کار ها

درخواست همکاری
Tj3hP1